na herstel iPhone blijft melden nieuwe software discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na installeren beta 9.3 de iphone hersteld en weer terug naar 9.2.1 en bij instellingen beheer de beta installatie software en het profiel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na herstel iPhone blijft melden nieuwe software
Ik heb na installeren beta 9.3 de iphone hersteld en weer terug naar 9.2.1 en bij instellingen beheer de beta installatie software en het profiel verwijderd.
Er blijft nu bij instellingen een 1 staan bij software-update. Als je er op klikt krijg je de melding dat de nieuwste software al is geïnstalleerd Hoe krijg je die 1 weg bij software update als er geen update is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik heb een nieuwe iphone 5 32gb moetv ik die nu op itunes aan melden als nieuwe iphon | anske12345 | iPhone algemeen | 9 | 20-02-14 17:13 |
Ipad 1 herstel blijft hangen bij "Ipad software op herstel voorbereiden" | merijntje | iPad algemeen | 2 | 04-10-12 17:07 |
Software herstel Iphone 4 | Fietske | iPhone algemeen | 7 | 12-05-11 11:29 |
iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..." | iPhone3G_Olé | iPad algemeen | 3 | 28-07-10 12:26 |
|
|