//

na herstel iPhone blijft melden nieuwe software

na herstel iPhone blijft melden nieuwe software discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na installeren beta 9.3 de iphone hersteld en weer terug naar 9.2.1 en bij instellingen beheer de beta installatie software en het profiel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-16, 19:09
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard na herstel iPhone blijft melden nieuwe software

Ik heb na installeren beta 9.3 de iphone hersteld en weer terug naar 9.2.1 en bij instellingen beheer de beta installatie software en het profiel verwijderd.
Er blijft nu bij instellingen een 1 staan bij software-update. Als je er op klikt krijg je de melding dat de nieuwste software al is geïnstalleerd

Hoe krijg je die 1 weg bij software update als er geen update is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik heb een nieuwe iphone 5 32gb moetv ik die nu op itunes aan melden als nieuwe iphon anske12345 iPhone algemeen 9 20-02-14 17:13
Ipad 1 herstel blijft hangen bij "Ipad software op herstel voorbereiden" merijntje iPad algemeen 2 04-10-12 17:07
Software herstel Iphone 4 Fietske iPhone algemeen 7 12-05-11 11:29
iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..." iPhone3G_Olé iPad algemeen 3 28-07-10 12:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.