Reservekopie maken lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb in december mijn laatste reservekopie van mijn iphone gemaakt op mijn laptop via iTunes. Dit wil ik nu weer doen, maar ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie maken lukt niet
ik heb in december mijn laatste reservekopie van mijn iphone gemaakt op mijn laptop via iTunes. Dit wil ik nu weer doen, maar ik krijg elke keer de melding:
iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone van ..., omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iPhone. Verwijder de reservekopie van deze iPhone ne probeer het opnieuw. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niks werkt. Wie kan mij helpen want ik wil heel graag een reservekopie maken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit al geprobeerd ?
https://support.apple.com/nl-nl/HT203887 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icloud reservekopie maken lukt niet | jevamo | iPhone algemeen | 7 | 21-10-14 19:45 |
Windows: reservekopie maken lukt niet | Miob91 | iTunes | 1 | 08-04-12 10:00 |
Help! Reservekopie maken lukt niet | daveove | iPhone algemeen | 2 | 08-10-11 15:18 |
Reservekopie maken lukt niet | jolandavanmameren | iPhone algemeen | 6 | 25-09-11 21:03 |
Windows: Reservekopie maken lukt niet | Donaldo | iTunes | 4 | 03-01-11 21:51 |
|
|