Programma om berichten te kopiëren naar nieuwe iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn nieuwe iPhone graag kaal instellen, heb ik dus gedaan, met de hoop om dan ook mijn iMessages over te kunnen zetten. Dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma om berichten te kopiëren naar nieuwe iPhone
Ik wilde mijn nieuwe iPhone graag kaal instellen, heb ik dus gedaan, met de hoop om dan ook mijn iMessages over te kunnen zetten. Dat blijkt toch lastiger dan gedacht, want het enige dat ik kan vinden is een woud aan obscure, betaalde, programma's waarmee het zou moeten kunnen. Is er een betrouwbaar programma waar iemand ervaring mee heeft?
Ik weet dat ik ook een iCloud backup had kunnen overzetten maar dat heb ik dus bewust niet gedaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Itunes!
Alsnog (als het kan) een backup maken van je oude iphone. In de backup zitten imessage en whatsapp backups compleet, geen rare programma's nodig. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kopieren muziek naar iphone | imperium1000 | Muziek, foto & video | 2 | 27-04-12 14:07 |
Mac OS X: Film kopiëren naar nieuwe itunes account | Badboy78 | iTunes | 1 | 12-03-12 08:25 |
Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes | JJS | Archief | 3 | 11-03-10 12:11 |
adresboekgegevens iphone kopieren naar PC | peerkepizza | Archief | 2 | 11-09-09 12:11 |
CopierciN --> Kopieren & Plakken tussen verschillende programma's! | Mertoglu | Archief | 1 | 16-09-08 14:04 |
|
|