Niet door mij geblokkeerde nummers in lijst op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriend werd net gebeld door een nummer uit Afrika. Dit gebeurt vaker. Volgens mij hebben heel veel mensen er last van en is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet door mij geblokkeerde nummers in lijst op iphone
Hallo,
Mijn vriend werd net gebeld door een nummer uit Afrika. Dit gebeurt vaker. Volgens mij hebben heel veel mensen er last van en is verder het probleem nu niet. Hij wou graag het nummer blokkeren en zag de lijst met alle geblokkeerde nummers staan. Nu staan hier wel een stuk of 8 buitenlandse nummers in. Hij zegt dat hij er maar 2 of 3 geblokkeerd heeft zelf. Heeft iemand hier een uitleg voor? Of is er iets anders aan de hand? Groetjes. Excuses voor eventueel slecht Nederlands. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hij denkt nu dat het door zijn oude iphone gegevens komt.
Dat die van zijn iphone 5 zijn meegegaan naar zijn iphone 6. Er staat een nummer bij die hij op de oude iphone heeft geblokkeerd toen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top! Fijn en bedankt voor de bevestiging!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde nummers van mij zitten ineens in de telefoon van mijn vriend | paulienminses | iPhone algemeen | 1 | 03-07-14 10:44 |
Geen belsignaal/trillen bij geblokkeerde nummers | Sjierk | iPhone algemeen | 4 | 20-08-13 18:32 |
Door ander op afstand geblokkeerde iPhone herstellen | iphonefans | iPhone algemeen | 5 | 28-10-12 22:12 |
geblokkeerde nummers | WillyD | iPhone algemeen | 1 | 28-09-12 15:38 |
App om geblokkeerde nummers te blokkeren | ctrl8 | iPhone Apps | 13 | 17-01-12 15:59 |
|
|