Iphone 6 camera lens / glas gebroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iculture forum leden, Mijn iphone 6 camera lens (glas) aan de achterzijde (ja dat 'uit stekende ding' ;-) is kapot c.q. gebroken. Specifiek is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 camera lens / glas gebroken
Beste Iculture forum leden,
Mijn iphone 6 camera lens (glas) aan de achterzijde (ja dat 'uit stekende ding' ;-) is kapot c.q. gebroken. Specifiek is het zogenaamde sterke glas gebroken. De camera werkt nog prima, maar alleen het glas plaatje in de ring is kapot. Ik naar de apple store, maar daar geven ze aan dit niet te repareren??? Ik had alleen de optie een nieuwe / vergelijkbare telefoon aan te schaffen uiteraard met exorbitante bijbetaling... Ze repareren de camera wel, maar het glas in de ring dus niet. Eerst met design een 'uitpuilende' camera in de markt zetten en dan bij schade de consument in de steek laten. Wat zijn jullie ervaringen? Dit verwacht je toch niet van Apple? #geenservice. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is niemand die jou verplicht een telefoon te kopen met uitpuilende camera. Er zijn ook toestellen op de markt die dit niet hebben. Ik draag altijd een hoesje om m'n telefoon dus heft dat het uitstekende gedeelte op. Is er niet een plaatselijke telefoon winkel die iets voor je kan betekenen?
|
|
|||
|
|||
@otje82,
Bedankt voor je reactie. Misschien moet ik mijn vraag verduidelijken : ik bedoel niet dat in een issue heb met de uitpuilende camera, maar dat als deze kapot is ze geen reparatie optie bieden. Apple biedt als enige mogelijkheid "glas kapot van 5 EUR" koop maar een nieuwe iPhone met ruim 300 EUR bijleggen. Of is dit normaal en mis ik iets? PS bij niet Apple gecertificeerde reparateur vervalt je consumenten recht. ... En de Apple gecertificeerde reparateurs volgen het Apple beleid: niet repareren. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 camera lens glas gebroken | fietstoeter | iPhone algemeen | 4 | 23-03-16 21:53 |
Garantie op stof in camera na gebroken glas? | Stijntjhe | iPhone algemeen | 4 | 17-04-13 18:29 |
iPhone 4 gebroken glas | Appletheway2go | iPhone algemeen | 116 | 19-06-11 13:40 |
Glas gebroken iPhone 4 | tellysbar | iPhone algemeen | 8 | 17-04-11 19:22 |
Iphone gebroken glas hulp | Colburners | iPhone algemeen | 6 | 10-09-10 22:21 |
|
|