Touchscreen Iphone 6 loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen februari mijn iPhone laten vallen en er is een barstje ontstaan rechtsboven in het scherm. Daarna deed het touchscreen het nog gewoon. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen Iphone 6 loopt vast
Ik heb afgelopen februari mijn iPhone laten vallen en er is een barstje ontstaan rechtsboven in het scherm. Daarna deed het touchscreen het nog gewoon. Op een gegeven moment werkte het touchscreen nog maar enkele seconden, maar wel gewoon optimaal. Ik heb dit even aangekeken maar na een paar dagen deed hij het gewoon weer. Nu doet hetzelfde probleem zich weer voor, ik ontgrendel mijn telefoon zonder moeite en kan de eerste apps openen/dingen doen, maar op een gegeven moment blokkeert mijn touchscreen en doet alleen de home-button en de vergrendelknop het nog.
Mijn software is gewoon up to date. Hard reset heb ik al geprobeerd maar werkt niet. Weet iemand of dit aan de barst kan liggen? Mvg Nienke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou zomaar kunnen. Door een val kunnen er verschillende dingen binnenin een klap hebben gekregen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 6+, 16 Gb, goud..... Bij de laatste twee updates (laatste is 9.3) lopen bijna alle apps vast.... Aan/uit...resetten, alles helpt maar eventjes.... Word er gestoord van. Het schijnt een "bug" te zijn. De meesten hebben vooral last met safari en mail.... Hoop dat er héél snel een update komt om deze belachelijke bug te verhelpen. Ik denk dat bij jou ook deze bug de boosdoener is.
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik totaal geen last van. iPhone 6s 64gb iOS 9.3. Heb wel de update met iTunes gedaan misschien dat dat nog scheelt.
|
|
||||
|
||||
en maar updaten en updaten .... zie er het nut niet zo van in
|
|
|||
|
|||
Als het om veiligheidsupdates gaat zie ik het nut er wel zeker van in. Als het alleen extra functies zijn wacht ik soms ook wel even.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha moet je van win95 de floppy's hebben of een cd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ok dus alle ios versie s waren niet veilig dan ? beetje bullshit
blijf maar lekker geloven dat apple updates uitbrengt voor de veiligheid .... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik denk dat jij eens gewoon beter cerrar tu bocca kunt doen ..... beetje klets verkopen kunnen we allemaal kom eens met argumenten voor een update ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
fijn dat jij ook weet hoe google translate werkt !
|
|
||||
|
||||
Het is weer gezellig op het forum......
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Stefan Esser @i0n1c 13 u13 uur geleden
iOS 9.3 seems to be a crazy battery killer. |
|
|||
|
|||
Update. ,,,, hackers gaan er weer in graven en vinden een achterdeur om binnen te komen.
Update .,,,,, iphone weer ff veilig , hackers gaan er weer in graven en vinden een nieuw achterdeurtje om binnen te komen . Update . Enz .enz .enz .enz Daarom dus update,s |
Labels |
blokkeren, iphone, touchscreen, vastlopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen iphone 4 hangt vast | andy1980 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-10 00:50 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
iPhone loopt vast?? | esthertjetje | iPhone algemeen | 2 | 15-05-09 13:28 |
iPhone loopt vast | Diviance | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-07 12:05 |
|
|