Reservekopie wachtwoord. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb van mijn iphone een reservekopie van itunes genomen een tijdje terug met een wachtwoord bij. Nu heb ik dat gisteren willen terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie wachtwoord.
Hallo,
Ik heb van mijn iphone een reservekopie van itunes genomen een tijdje terug met een wachtwoord bij. Nu heb ik dat gisteren willen terug uitzetten maar blijft de laptop steeds zeggen bij eender welk wachtwoord dat het niet klopt. En dat terwijl ik al alle mogelijke wachtwoorden heb uitgeprobeerd. Is er iets om dit toch uit te kunnen zetten. Ofwat kan het probleem zijn? Of is er toch nog een manier om het wachtwoord te vinden? Bedankt alvast om de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Elcomsoft software of Reincubate software kan je password achterhalen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ok mooi dat ik kon helpen daar is dit forum toch voor
|
|
|||
|
|||
Functie te krijgen bij fbi 😁😃😃
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten - wachtwoord help | Eef79 | iPhone algemeen | 2 | 14-10-15 10:44 |
Wachtwoord reservekopie | lvmil | iPhone algemeen | 13 | 25-06-12 19:24 |
Wachtwoord reservekopie achterhalen | saif.majid | iPhone algemeen | 7 | 04-12-11 03:51 |
wachtwoord reservekopie | pieterwillems | iPhone algemeen | 7 | 12-11-11 07:56 |
|
|