Reservekopie terugzetten - wachtwoord help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vanavond net als normaal via iTunes een reservekopie willen maken om deze op mijn nieuwe toestel te kunnen zetten. Simpe zou je zeggen. Tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie terugzetten - wachtwoord help
Hallo
Vanavond net als normaal via iTunes een reservekopie willen maken om deze op mijn nieuwe toestel te kunnen zetten. Simpe zou je zeggen. Tot ik mijn nieuwe toestel aan iTunes koppel. Ik heb tijdens het maken van de kopie geen wachtwoord hoeven instellen, maar toch is de reservekopie nu beveiligd met een wachtwoord? Help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je wachtwoord van je iTunes account geprobeerd ?
Dit was bij mij wel het geval. Laatst gewijzigd door yermolai; 14-10-15 om 09:51. |
|
|||
|
|||
Ja gelukt. Ik heb idd mn Apple ID maar geprobeerd en toen liep hij door. tnx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord | walibieke | iPhone algemeen | 1 | 25-08-14 08:43 |
iPhone 4S: Reservekopie willen terugzetten maar geen wachtwoord | mmvanduijn | Unlock | 2 | 13-02-13 14:36 |
Reservekopie terugzetten | bengt | iPhone algemeen | 0 | 27-08-11 12:39 |
Terugzetten reservekopie | Arend | iPhone algemeen | 8 | 15-03-11 15:22 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|