iphone 4s batterij connector stuk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mijn iphone 4s is gisteren gevallen en de backover was eraf gevlogen en nu is de connector met de batterij losgekomen en nu wilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s batterij connector stuk
beste
mijn iphone 4s is gisteren gevallen en de backover was eraf gevlogen en nu is de connector met de batterij losgekomen en nu wilt de iphone niet meer aangaan het scherm van de iphone is ook gebarsten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is nu je vraag?
|
|
|||
|
|||
dit is geen vraag maar een mededeling.... 😂
|
|
||||
|
||||
Dat zuigt...
|
||||
|
||||
gewoon repareren of is de connector van je moederbord eraf gescheurd ?? zit er toch redelijk vast opgeschroefd die batterij connector anders een ander moederbord zoeken of iphone in de .....
|
|
|||
|
|||
Mijn vraag is of dit nog herstelbaar is
|
|
||||
|
||||
Ja, wegbrengen en laten maken.
|
|
||||
|
||||
kun je het probleem iets duidelijker omschrijven ?? is de connector op het moederbord afgescheurd of is alleen de connector van je batterij los gegaan ?
|
|
|||
|
|||
Da pinnetje da de batterij met de iPhone verbindt is losgekomen
|
|
||||
|
||||
nog maar een keer de vraag stellen is de connector van het moederbord afgescheurd ? dus je kunt de connector van de batterij niet meer op het moederbord drukken ??
|
|
|||
|
|||
Maak ff een foto. Deze zijn vaak nog wel weer te solderen .
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 repair guide
Het stukje aan de linkerzijkant is kwijt Het is foto 4 dat stukje aan de linkerkant is weg dus dat heb ik niet meer |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simlock of connector stuk? | clericjuh | iPhone algemeen | 7 | 24-05-12 12:12 |
batterij connector iphone 4 vervangen | doubleg | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-12 23:17 |
Iphone 3G Sim-Kaart connector stuk, activeren lukt niet zonder simkaart?! HELP PLZZ | tokgoz70 | iPhone algemeen | 2 | 30-08-11 12:16 |
Iphone 3gs batterij + connector + mute knop. | rokz | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-08-11 16:14 |
[iPhone V1] Dock Connector stuk? | Stibou | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 15:37 |
|
|