Mijn🙎 en ik zijn van iPhone gewisseld en nu zien we alles van elkaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We zijn dus van iPhone gewisseld, maar we hebben ieder ons eigen nummer gehouden door de simkaarten over te zetten. Het gevolg is dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn🙎 en ik zijn van iPhone gewisseld en nu zien we alles van elkaar
We zijn dus van iPhone gewisseld, maar we hebben ieder ons eigen nummer gehouden door de simkaarten over te zetten. Het gevolg is dat ik (naast mijn eigen belhistorie) ook haar hele belgedrag kan volgen en andersom Dat is niet jofel, dat snap je . Ook krijgen wij beiden iMessages die voor één van ons beiden bestemd zijn. Hoe komen we van dit euvel af ...?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beide telefoons even helemaal opnieuw instellen. Resetten en instellen als nieuwe iPhone.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone | BerendVdb | iPhone algemeen | 0 | 29-04-15 20:26 |
Voor mijn zoon: verplaatsen games van mijn naar zijn iPad? | markcoutinho | iPad algemeen | 12 | 22-11-12 15:22 |
Muziek: help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid | bootylove82 | Muziek, foto & video | 4 | 16-08-10 20:54 |
Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt! | wverveer | iPhone algemeen | 6 | 16-05-10 22:01 |
Muziek: Icoontjes bij de iPod functie (playlists, artists, songs) zijn van plaats gewisseld.. | dennisklomps | Muziek, foto & video | 1 | 21-09-09 23:09 |
|
|