//

Kan geen updates installeren

Kan geen updates installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over de iPhone 5 van mijn vrouw. Als ze probeert om updates te installeren krijgt ze het verkeerde Apple account te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-03-16, 21:36
phyruz phyruz is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard Kan geen updates installeren

Ik heb een vraag over de iPhone 5 van mijn vrouw. Als ze probeert om updates te installeren krijgt ze het verkeerde Apple account te zien. Er staat dan "Log in bij de iTunes store. Voer het wachtwoord in voor Apple ID ......" Deze is van mijn dochter. Hoe kan ze dit wijzigen naar haar eigen account zodat de updates geïnstalleerd kunnen worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-16, 22:24
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Instellingen > iTunes en Apple store
  #3  
Oud 01-04-16, 09:37
phyruz phyruz is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard

Dat heb ik dus bekeken, hier staat wel het account van mijn vrouw. Ik heb dus maar uitgelogd, gsm opnieuw opgestart en daar stond na het opstarten gewoon het account van mijn vrouw.
Het vreemde is wel dat de gsm de updates heeft binnengehaald, alleen bij de whatsapp update blijft deze het account van mijn dochter zichtbaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad kan app store updates niet installeren Boekel iPad algemeen 6 18-10-14 17:18
Help: ik kan geen profielen installeren DjariNL iPhone algemeen 0 13-01-13 23:49
Kan geen updates uitvoeren op iPhone stefaaaan iPhone algemeen 1 10-03-12 23:36
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren iBen iPhone Apps 17 10-11-08 08:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.