iPad kan app store updates niet installeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad Mini 2 (iOS 7.0.4 jailbreak) kan sinds kort geen app store updates meer installeren. De knop ’Werk alle bij’ is grijs. En als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad kan app store updates niet installeren
Mijn iPad Mini 2 (iOS 7.0.4 jailbreak) kan sinds kort geen app store updates meer installeren.
De knop ’Werk alle bij’ is grijs. En als ik bij een individuele app op ’Werk bij’ klik, opent hij de app. Ik heb al van alles geprobeerd, tot aan Semi-Restore toe. Herstellen via iTunes is geen optie i.v.m. jailbreak. Nu moet ik de apps verwijderen en weer opnieuw installeren. Iemand nog een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie het net staan.
Slotje. |
|
|||
|
|||
weet wachtwoorden en beveiligingsvragen niet meer van icloud op pad
hallo
ik zit met een probleem en hoop dat iemand hier mij kan helpen. het zit zo , ik heb een ipad 3 en hiervan maakt het hele gezin gebruik van. we veranderen dus vaak het wachtwoord nu heeft mijn man 21 sept dit jaar het wachtwoord van mijn account van icloud veranderd, we zij ff weekend weggeweest en toen we thuis kwamen konden we ons niet meer inloggen om software te updaten met dit wachtwoord op mijn icloud account. dus wat doe je dan dan laat je via je mail een link naar nieuw wachtwoord aanmaken, deze mail gaat naar mijn icoudaccount mailadres en ja daar pakt hij het nieuwe wachtwoord niet van en dus kunnen we daar niet bijkomen . apple gebeld, nu komt het we moesten beveiligingsvragen beantwoorden van vragen die we een 2 jaar terug een x hebben ingevuld die wisten we dus ook niet meer, gevolg is appe kon ons niet verder helpen en wij kunnen nu dus en niet software van spelletjes ofzo updaten en ook niet in mijn mail accountkomen van icloud. wie o wie kan ons hiermee helpen zodat we de ipad gewoon weer kunnen gebruiken en spelletjes bij iTunes kunnen weg halen . heb al verschillende mensen van apple aan de telefoon gehad maar ook hun kunnen niet verder helpen. mvg jojo |
|
|||
|
|||
Heb je hier al gekeken ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ja hier heb ik al gekeken en lukt ook niet om achter het wachtwoord te komen |
|
|||
|
|||
Maar zo moet het toch lukken ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App updates installeren via Computer (iTunes) | ballegooier | iPhone algemeen | 0 | 12-07-14 15:06 |
iPad opnieuw starten na installeren app via App Store iOS 7 | jhwzandbergen | iPad algemeen | 5 | 03-10-13 23:21 |
Updates uit de app store installeren niet | antimaterie | iPhone Apps | 8 | 09-01-09 11:09 |
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren | iBen | iPhone Apps | 17 | 10-11-08 09:32 |
|
|