Youtube werkt niet, filmpje wil niet starten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik sinds gisteren problemen met mijn YouTube app op de IPhone 5. Ik kan inloggen, fimpjes opzoeken maar zodra ik wil starten dan blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube werkt niet, filmpje wil niet starten
Hallo,
Ik sinds gisteren problemen met mijn YouTube app op de IPhone 5. Ik kan inloggen, fimpjes opzoeken maar zodra ik wil starten dan blijft het scherm zwart en zie een draaiende cirkel. Wie weet wat er aan de hand is? Ik heb hem al verwijderen en weer opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet mogen werken. Ligt niet aan Wi-Fi of 3G. Zit nu op werk en daar werkt hij ook niet. Groet, Appeltje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na update naar 9.3 werkte bij mij dumpert niet meer nu met 9.3.1 gelukkig wéér.mss zelfde issue
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube filmpje kijken via Safari lukt soms niet | iPhone3GS16GB | iPad algemeen | 13 | 18-10-12 13:29 |
iPad: iPad 2 wil niet starten. | jurgen1993 | Jailbreak | 6 | 13-10-11 00:52 |
filmpje overzetten wil niet | kokkie44 | iTunes | 0 | 01-07-10 10:41 |
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten | Twananas | iTunes | 0 | 01-07-10 01:40 |
Filmpje niet te zien in youtube? | apotheosis | Archief | 1 | 14-07-09 03:39 |
|
|