Bevindingen iPhone SE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Daar heb je geen dure iPhone voor nodig. Daar voldoet een s5 ook nog steeds prima voor. Sterker nog dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha nou mijn 4s werd wel erg traag. En batterijduur was niet al te best meer. En mijn s5 vertoont kuren (opnieuw opstarten uit niets en niet ontgrendelen af en toe). Bedankt voor jullie reacties! Zeker omdat de batterijduur erg goed lijkt, is het inderdaad wellicht een hele goede keuze. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
||||
|
||||
Citaat:
hmmm wordt dan toch sparen voor een nieuwe iPhone 7 Plus Maar 1000 euro kan ik ook gebruiken voor. - Voor mijn Opel Manta's - Nieuwe TV - Voor onze tuin - Voor onze vakantie - Voor onze uitbouw - Voor mijn RC Helicopters sh*t te veel wensen om een iPhone van 1000 euro te kunnen verantwoorden
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In 2005 opgeknapt naar dit: Mijn 2e Manta vanaf kale casco zo gemaakt Dit verwacht je niet he, van een 33 jarige HBO afgestudeerde ICTér |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lol dan had u mijn vader kunnen zijn, die wordt volgende week 64
Die rijd rond in een stoomboot (Volvo 144 & 145) en had vroeger rijles in een NSU. Mijn vader zijn auto (al in bezit sinds 1994): Alleen mijn vader is digibeet die is al blij als hij op zijn telefoon, tablet of pc marktplaats kan vinden |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Renault interface *Bevindingen* | Richard.v.Naam | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-05-11 22:56 |
[iOS4.2 (Beta 3)][iPad] Bevindingen | DarkMessiah | Jailbreak [archief] | 3 | 02-11-10 08:02 |
Bevindingen Smart Maps app serie | BRS | iPhone Apps | 0 | 11-09-10 17:09 |
Bevindingen firmware 2.0 | drumworkshop | iPhone algemeen | 75 | 01-08-08 09:59 |
|
|