iMac start niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraagje ik wou gister mijn iMac opstarten maar helaas doet ie dat niet als ik em aandruk hoor je het welbekende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMac start niet op
Hallo ik heb een vraagje ik wou gister mijn iMac opstarten maar helaas doet ie dat niet als ik em aandruk hoor je het welbekende geluid zie je het appeltje komen en laad hij maar het laden duurt oneindig lang en dan loopt hij niet verder ik heb al gelezen als je hem in de veilige modus wilt opstarten moet je je Mac aanzetten en shift ingedrukt houden maar als ik dat doe dan valt hij op een gegeven moment uit wat moet ik doen gr westlandseappel
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je hier een reactie op wilt hebben, moet je het even in de juiste board zetten. Dit is het board voor de iPhone.
|
|||
|
|||
welke is dan het board voor de iMac, want die kan ik ook niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Plaats je probleem eens op Macfreak.nl
Her zijn vele leden actief met heel veel ervaring in het oplossen van problemen. Succes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's mac niet op Imac | marcel1169 | Desktop-applicaties | 0 | 11-06-15 20:18 |
Mac OS X: Mijn iMac start niet meer normaal op, enkel nog via safe mode | MarioMewis | Desktop-applicaties | 4 | 14-04-15 17:15 |
ATV3 ziet iMac niet | Robbee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 12-04-12 13:54 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
|
|