Reservekopie iPhone 6s wil niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het maken van een reservekopie op mijn iPhone 6s lukt nauwelijks meer. Als ik het handmatig start duurt het wel 3 uur! Genoeg ruimte in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie iPhone 6s wil niet
Het maken van een reservekopie op mijn iPhone 6s lukt nauwelijks meer.
Als ik het handmatig start duurt het wel 3 uur! Genoeg ruimte in iCloud. Gebeld met Apple. Advies tenslotte was om mijn iPhone te herstellen. Gedaan, maar dat bood geen oplossing. Ik kon zelfs geen reservekopie maken op een " schone, lege" iPhone voordat ik mijn ID instelde. Advies van Apple: naar de winkel en dan wordt hij gerepareerd. Dan ben ik hem dus een tijd kwijt en kan niet zonder ( werk!) Ik woon in Friesland, dus een eind rijden naar een Apple Store. Alles is goed ingesteld: Wi-Fi verbinding Aan de lader Voldoende ruimte iCloud. Heeft iemand een oplossing? Irene |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De upload snelheid is 40 Mb. Via iTunes gaat het wel. Maar het zou toch ook zonder iTunes moeten lukken?
|
|
|||
|
|||
Dat is meer dan genoeg voor een iCloud backup. Afhankelijk van waar je woont kan er wel heel veel interferentie zijn op de 2.4 GHz Wi-Fi band. Dat kan een backup (= continue upstream) drastisch vertragen.
Als jouw router ook op 5 GHz kan werken dan gebruik die band. Is dat niet mogelijk dat verander de 2.4 GHz frequentie in de router naar kanaal 1 of 13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hersteld met reservekopie maar wil de oude weer terug | machlo | iPhone algemeen | 1 | 23-05-14 16:39 |
reservekopie wil niet terug op ipad | mlagendijk | iPad algemeen | 0 | 15-04-13 23:36 |
iPad: wil niet opnieuw configureren of reservekopie herstellen | zucht | Jailbreak | 0 | 06-04-12 00:02 |
Wil reservekopie maken maar Wi-Fi kapot | Zebravinkje | Wi-Fi | 2 | 20-03-12 23:08 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|