Bleutooth iPhone SE en MacBookPro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn iPhone SE en mijn MacBookPro 15' Retina niet middels Bluetooth koppelen. Na koppeling krijg ik de melding:MacBookPro wordt niet ondersteund. Wie weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bleutooth iPhone SE en MacBookPro
Ik kan mijn iPhone SE en mijn MacBookPro 15' Retina niet middels Bluetooth koppelen. Na koppeling krijg ik de melding:MacBookPro wordt niet ondersteund.
Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204387 Wat ben je dan van plan met een BT koppeling tussen iPhone en MacBook Pro? |
|
|||
|
|||
Ik wil de iPhone gebruiken als afstandsbediening voor Keynote op mijn MacBookPro.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204378 En als ik mij nog goed herinner moet de BT koppeling als afstandsbediening tot stand gebracht worden vanuit de Keynote Remote app. |
|
|||
|
|||
Klopt, dat wist ik ook, maar dat werkt helaas niet.
|
|
|||
|
|||
Een directe BT koppeling tussen iPhone en MacBook Pro gaat ook niet werken.
|
|
|||
|
|||
Klopt, werkt helaas ook niet.
Andere Bluetooth apparaten werken wel op zowel de Mac als op de iPhone |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je hulp. Ik zal Apple contacten, wellicht dat zij een oplossing hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek ipod naar macbookpro | timsa | Muziek, foto & video | 1 | 30-04-15 20:01 |
Externe batterij voor Iphone & MacbookPro | MichaelMichael | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-06-12 17:19 |
Mac OS X: Printer naar Macbookpro | Iphone3Gs | Desktop-applicaties | 0 | 19-10-11 15:01 |
Synchronisatie met MacBookPro | blofron | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 17:11 |
Mac OS X: wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro | guided tours | iTunes | 1 | 12-11-09 17:44 |
|
|