//

als ik in gesprek ben geeft iphone niet meer aan dat er ander telefoontje is

als ik in gesprek ben geeft iphone niet meer aan dat er ander telefoontje is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone gaf altijd aan dat iemand heeft gebeld (met telefoonnummer en/naam) terwijl ik zelf in gesprek was. Dat vond ik erg handig. Dat doet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-16, 10:26
AaltAalten AaltAalten is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 2
Standaard als ik in gesprek ben geeft iphone niet meer aan dat er ander telefoontje is

Mijn iphone gaf altijd aan dat iemand heeft gebeld (met telefoonnummer en/naam) terwijl ik zelf in gesprek was. Dat vond ik erg handig. Dat doet het niet meer. Heb ik iets veranderd in de iphone zonder te weten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-16, 11:26
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Staat onder Instellingen -> Telefoon Wisselgesprek aan?
  #3  
Oud 29-04-16, 11:51
AaltAalten AaltAalten is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 2
Standaard als ik in gesprek ben geeft iphone niet meer aan dat er ander telefoontje is

Nee, die stond uit. Ik ben er nooit aan gekomen. Maar ik neem aan dat dat wel het antwoord is. Dank je hartelijk voor je antwoord, vriendelijke groeten, Aalt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geeft aan dat hij simkaart niet ondersteund buddhatobuddha iPhone algemeen 6 20-01-13 13:44
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd b.thomassen iPhone algemeen 4 16-01-13 16:35
Niet bereikbaar als ik in iphone aan het bladeren ben... MisterWJ iPhone algemeen 5 14-02-11 22:18
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? batalhador Archief 6 17-02-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.