nummerherkenning 2.0 firmware discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen waar je in de firmware 2.0 kan instellen dat je nummers gebruikt van 10 cijfers met voorloop van landcode's. Ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nummerherkenning 2.0 firmware
Kan iemand mij vertellen waar je in de firmware 2.0 kan instellen dat je nummers gebruikt van 10 cijfers met voorloop van landcode's.
Ik de vorige firmware waren hier patches voor, maar ik nam aan dat als je nu 2.0 release hebt in nederland dat het gewoon zou moeten werken. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi,
ik had ook gedacht dat met de 2.0 versie de nummerherkenning in orde was, maar heb het nog niet werkend gezien. Ik ben wel even op zoek gegaan in mijn iPhone en heb de UIPhoneFormats.plist weer gevonden. Hij staat als vanouds in System/Library/Frameworks/UIKit.framework/Phoneformats. Als je deze opent (ik gebruik de Property List Editor voor OSX, maar TextEdit werkt ook) kun je de entries aanpassen voor de NL-array, standaard staan er maar twee strings in. (ik ben nu bezig mijn eigen strings samen te stellen) groet, Elrod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerherkenning | fvdn | iPhone algemeen | 0 | 21-04-10 11:11 |
Nummerherkenning | Fazer | iPhone algemeen | 0 | 01-08-09 15:43 |
Nummerherkenning | WvK | iPhone algemeen | 2 | 28-06-09 22:13 |
Firmware 1.1.1 naar 1.1.4 voor nl nummerherkenning | help | Unlock [archief] | 17 | 10-06-08 17:51 |
|
|