iPhone blijft zwart beeld behouden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5 en die liep net vast, dus ik heb hem even vergrendeld. Toen ik later erop wilde bleef het beeld zwart, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blijft zwart beeld behouden.
Ik heb een iPhone 5 en die liep net vast, dus ik heb hem even vergrendeld. Toen ik later erop wilde bleef het beeld zwart, maar het geluid ging wel af toen ik mezelf belde en toen ik de iPhone in de oplader deed. Vergrendelknop is kapot, dus kan ook niet de home knop en de vergrendelknop indrukken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
wel geluid, zwarte scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit | hjhm | iPhone algemeen | 4 | 03-08-15 00:27 |
Iphone trilt, geeft licht, maakt geluid maar beeld blijft zwart | Berens | iPhone algemeen | 4 | 27-05-14 19:02 |
Help mijn iPhone zijn beeld blijft zwart! | frenchmontana | iPhone algemeen | 28 | 15-10-13 12:45 |
iPhone 4 geeft zwart beeld en blijft in recovery mode (itunes error 1600) | kriemo | iPhone algemeen | 9 | 15-07-13 18:40 |
iPhone 4S, heb ik net, maar geeft zwart beeld, in iTunes wel herkend en blijft piepen | omarl | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 17:24 |
|
|