Heel veel Foto's laden niet meer op mijn Iphone 6 plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken laden heel veel foto's opeens niet meer op mijn iphone 6 plus. Er staan heel veel witte foto's en als je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heel veel Foto's laden niet meer op mijn Iphone 6 plus
Sinds een aantal weken laden heel veel foto's opeens niet meer op mijn iphone 6 plus. Er staan heel veel witte foto's en als je erop klikt staat er onderin een uitroepteken. Hoe kan ik mijn fotos terugkrijgen?
Via icloud staat de icloudbieb aan + download en bewaar originelen etc. Foto's zijn ook niet zichtbaar via icloud.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone foto's laden niet meer. | daisy836 | iPhone algemeen | 2 | 16-03-15 02:03 |
na update van mijn iphone 4 ben ik heel veel kwijt | shiwen | iPhone algemeen | 1 | 11-10-13 07:24 |
De balk in iTunes geeft veel meer foto's aan dan echt op mijn iPhone staan? | JustKarin | iTunes | 6 | 02-05-13 23:33 |
Ik kom er echt niet meer uit, heel veel vragen tegelijk. | sharonskie | Archief | 1 | 03-06-09 12:57 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
|
|