iPhone 4S herkent geen simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb gisteren mijn iPhone 4s weer uit de kast getrokken toen mijn 5s is gesneuveld, nou had ik het toestel ooit bij mobiele gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S herkent geen simkaart
k heb gisteren mijn iPhone 4s weer uit de kast getrokken toen mijn 5s is gesneuveld, nou had ik het toestel ooit bij mobiele gekocht en heeft er 1 keer een telfort kaart ingezeten.
het probleem is alleen dat hij nu mijn t-Mobile kaart (1 MAAND OUD) NIET LEEST EN STEEDS MAAR BLIJFT ZOEKEN.weet iemand waarom dit is? alvast bedankt ps: hij zegt bij about ook dat de carter 12.0 is en ik krijg ook geen carter update. zelfs niet met iTunes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij herkent je simkaart wel?? Bij instellingen>telefoon>mijn nummer, zie jij je eigen tel.nr daar staan? Heb je hem al een aan de pc gehangen en verbonden met iTunes ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS safe mode/herkent geen simkaart | ikbenanita | iPhone algemeen | 8 | 20-11-12 12:18 |
Iphone herkent geen simkaart meer? | iMasteri | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-11-11 11:33 |
geen service, herkent simkaart niet! | phill | iPhone algemeen | 16 | 26-10-11 00:43 |
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. | klopper2009 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 21:16 |
iPhone 1e gen.: iphone herkent simkaart niet. | freshman | Unlock | 7 | 02-11-08 21:32 |
|
|