App store laad niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb sinds gisteren problemen met de app store op mijn iPhone 6s plus. Als ik de app store open dan kan ik alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store laad niet meer.
Hoi,
ik heb sinds gisteren problemen met de app store op mijn iPhone 6s plus. Als ik de app store open dan kan ik alleen naar update's. De rest blijft een wit scherm. Ik zelf heb al in en uit gelogt in de app store. En opnieuw opgestart, niets helpt tot nu toe. Wie kan mij helpen? Kan ook geen apps zoeken, alles blijft wit. Voor de rest werkt m'n iPhone goed. Groet, Karin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even getest. Bij mij blijft het venster 5 seconden wit voordat het vult, dat is nieuw. Langzame internetverbinding?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gisteren was er een storing maar die schijnt nu weer opgelost te zijn.
https://www.apple.com/support/systemstatus/ Wat nog wel eens wil helpen is heel snel tig keer te tappen op bijv. uitgelicht...dan laad de pagina zich opnieuw. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja kan alleen op updaten drukken en dan laad die de pagina wel. Voor de rest een wit scherm. |
|
|||
|
|||
de uitleg stond er reeds
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App van FB laad niet meer | Floezeke | iPad Apps | 4 | 02-01-15 12:19 |
Facebook app laad niet meer | gameunit | iPhone Apps | 1 | 08-12-14 17:34 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone 4s laad niet meer op. | june97 | iPhone algemeen | 17 | 22-10-12 01:27 |
iPad 2 laad niet meer op | iNie | iPad algemeen | 23 | 29-07-12 13:59 |
|
|