App van FB laad niet meer discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan FB. Niet openen... Laad niet op.... Moet ik nu die app verwijderen of wat? Als ik dat moet verwijderen, hoe? Ik ben dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App van FB laad niet meer
Ik kan FB. Niet openen... Laad niet op.... Moet ik nu die app verwijderen of wat? Als ik dat moet verwijderen, hoe? Ik ben dus een dummie eerste klasse.
Alvast bedankt voor de mensen die de moeite willen doen om mij te helpen bij zulke kleine problemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hi there!
Ik ben niet helemaal zeker van iOS 5.0.1, maar volgens mij kun je de FaceBook app verwijderen via: Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Echter acht ik de kans klein dat je FaceBook opnieuw kunt installeren met iOS 5.0.1.
|
|||
|
|||
Ios updaten lijkt me verstandig
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook app laad niet meer | gameunit | iPhone Apps | 1 | 08-12-14 17:34 |
Iphone laad niet meer op | Goofy030 | iPhone algemeen | 4 | 30-09-13 18:29 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??) | sonrise | iPhone algemeen | 0 | 13-06-11 11:54 |
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader | Cece2406 | iPhone algemeen | 3 | 10-04-11 13:40 |
|
|