Telefoon aannemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telefoon aannemen in ruststand gaat niet ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon aannemen
Telefoon aannemen in ruststand gaat niet ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je je probleem iets gedetailleerder beschrijven?
|
|||
|
|||
Als mijn iPhone in ruststand staat kan ik geen binnenkomende oproepen beantwoorden.
|
|
||||
|
||||
Wanneer kan dit niet? Elke keer? Kan het bij geen enkel contactpersoon? Kan je wel mensen bellen? Kan je opnemen als de iPhone is ontgrendeld?
|
|
|||
|
|||
Kan nooit in rus, bij geen enkele contactpersoon. Gaat wel ls hij ontgrendeld is.
Vrg, ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juni 2016 om 01:57 ---------- Het aannemen gaat nooit in ruststand, bij geen van de contactpersonen. In normale mode kan ik bellen en gebeld worden zonder probleem. Heel bizar. Vrg, |
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er op je scherm zodra je gebeld wordt in ruststand? Reageert het touchscreen niet? Wordt de oproep geannuleerd? Probeer je iPhone te herstarten.
|
|
|||
|
|||
Het touchscreen reageert niet .
|
|
||||
|
||||
Reageert het touchscreen wel direct als je de iPhone aanzet? Werkte het opnieuw opstarten?
|
|
|||
|
|||
Na opstarten en standby zetten geen enkel probleem. Alleen in ruststand valt er niet op te nemen. Vrg.
|
|
|||
|
|||
Ik wil me niet moeien maar wat is "ruststand"?
|
|
|||
|
|||
Ruststand = automatisch slot
|
|
|||
|
|||
OK! Weer wat bijgeleerd. Bedankt.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij intsellingen - berichtgeving - telefoon of daar je meldingen niet uitgeschakeld staan..
|
|
|||
|
|||
Neen, meldingen staan aan .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
whatsapp telefoontje aannemen? | Ludgardon | iPhone algemeen | 2 | 08-09-15 08:54 |
Gesprek aannemen | giljom | iPhone algemeen | 3 | 04-08-14 16:58 |
aannemen van telefoongesprek | barrelz750 | iPhone algemeen | 1 | 22-06-11 14:12 |
gesprek niet aannemen | bunqueejump | Archief | 2 | 16-12-08 14:12 |
Telefoon aannemen | alo-b | iPhone algemeen | 4 | 14-07-08 18:53 |
|
|