Telefoon aannemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen. Ik zou graag de telefoon willen aannemen d.m.v. de home knop. Ik wil dit alleen wanneer ik mijn oordopjes in heb. ( namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon aannemen
beste mensen. Ik zou graag de telefoon willen aannemen d.m.v. de home knop. Ik wil dit alleen wanneer ik mijn oordopjes in heb. ( namelijk als ik muziek luister op de fiets is het nogal vervelend als ik gebeld word om de telefoon uit mijn zak te halen en te sliden om op te nemen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klikken op die witte verbreding aan je oortjes (micro) should do the trick...
|
|
||||
|
||||
ja is wel veel handiger met de knop op de headset
|
|
|||
|
|||
thanks, had ik hellemaal nooit geweten. Wist alleen dat je door dat ding kon praten maar ik wist niet dat je ook kon opnemen.
vergeet mijn vraag.Hartstikke bedankt |
|
||||
|
||||
Graag gedaan, voor dit soort vragen is het forum ook bedoelt.
Met vriendelijke groet, Doblie.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprekken aannemen verloopt moeizaam | Stephan0501 | iPhone algemeen | 11 | 09-10-14 11:53 |
Gesprek aannemen mislukt 9 van de 10 keer... | jepper333 | iPhone algemeen | 1 | 02-02-11 11:16 |
schuifknop voor aannemen is pistool geworden | rvreeman | Archief | 6 | 11-02-10 12:36 |
gesprek niet aannemen | bunqueejump | Archief | 2 | 16-12-08 14:12 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
|
|