Geen geluid na video opname iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een video dans opname van mijn kleindochter blijkt dat het geluid niet aanwezig is , wel een hoop gekraak. het gaat om een Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid na video opname iphone 6
Na een video dans opname van mijn kleindochter blijkt dat het geluid niet aanwezig is, wel een hoop gekraak. het gaat om een Iphone 6 van een half jaar. Wie weet wat dit is voordat ik deze voor niets opstuur.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ga er vanuit dat je al opnieuw een video opname gedaan hebt en het geluid opnieuw gekraak is.
Je toestel herstarten Probeer ook dictafoon Werkt dit niet, herstel je toestel als nieuw maar zorg dat je eerst een Back-up maakt. Probeer een opname Zet je Back-up terug en probeer opnieuw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S geen geluid bij video opname | macmichel | iPhone algemeen | 1 | 22-05-15 21:11 |
iPhone 4S geen geluid bij video opname, wel ruis | vuurvreter | iPhone algemeen | 4 | 28-05-14 09:01 |
Geruis video opname iPhone 4 | eiFoonvier | Muziek, foto & video | 0 | 17-04-12 12:29 |
Amper geluid bij opname video iphone 4 | davidvegmond | Muziek, foto & video | 18 | 16-11-11 18:52 |
|
|