//

Kan geen gebruik maken van iCloud Drive: uitgeschakeld volgens mijn iPhone

Kan geen gebruik maken van iCloud Drive: uitgeschakeld volgens mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam er laatst achter dat WhatsApp geen backups van mijn gesprekken naar iCloud kan uploaden omdat de optie zogenaamd is uitgeschakeld in mijn instellingen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-16, 15:11
Hidduh Hidduh is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Kan geen gebruik maken van iCloud Drive: uitgeschakeld volgens mijn iPhone

Ik kwam er laatst achter dat WhatsApp geen backups van mijn gesprekken naar iCloud kan uploaden omdat de optie zogenaamd is uitgeschakeld in mijn instellingen, terwijl ik wel gewoon netjes in de instellingen iCloud én iCloud Drive heb ingeschakeld. Ook heb ik de slider van WhatsApp in Instellingen > iCloud > iCloud Drive > WhatsApp aangezet waardoor hij nu al mijn gesprekken zou moeten uploaden naar mijn iCloud Drive.

Dit is helaas niet het geval en ik heb geen flauw idee waarom het niet werkt. Inloggen op mijn Drive via iCloud.com werkt prima, ik zie al mijn mappen en documenten gewoon staan, maar zodra ik dit op mijn iPhone wil controleren dan krijg ik een melding dat er geen documenten beschikbaar zijn. (zie afbeelding)

http://i.imgur.com/4juGmTA.png

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- Compleet uitloggen en opnieuw inloggen op mijn iPhone
- Het in- en uitschakelen van iCloud Drive op mijn iPhone
- Opnieuw opstarten d.m.v. inhouden home- en sluimerknop voor tien seconden

Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
icloud, icloud drive



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Itunes kan geen verbinding maken met de iCloud music library koz iTunes 0 17-11-15 13:34
Mijn iPhone 4 kan geen reservekopie meer maken Zupami iPhone algemeen 4 02-11-14 19:04
Foto: Ik kan geen foto's meer overzetten van mijn PC naar mijn iPhone MartienV Muziek, foto & video 1 11-08-14 01:36
Hoe kan ik gebruik maken van 4G met iPhone 5? babiebelle iPhone algemeen 6 29-10-13 11:17
Kan geen reservekopie meer maken in iCloud met iPhone 5 bootcover iCloud 2 09-11-12 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.