Berichten spontaan verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste alle, Sinds gisteren heb ik te kampen met een probleem. Mijn iPhone 5s (2,5 jaar oud) heeft mijn berichten, iMessage en de bijbehorende inhoud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten spontaan verwijderd
Beste alle,
Sinds gisteren heb ik te kampen met een probleem. Mijn iPhone 5s (2,5 jaar oud) heeft mijn berichten, iMessage en de bijbehorende inhoud spontaan 'verwijderd'. Ik had dit tijdens IOS 9.3.2, maar na de update naar 9.3.3, die ik vandaag heb gedaan, heb ik nog steeds dit probleem. Zoals jullie op de foto's kunnen zien, zijn alle berichten weg, maar als we bij de opslag kijken, zie je dat de berichten nog 2,5GB in beslag nemen. Ik ga ervan uit dat de berichten op de één of andere manier is verborgen maar niet terug kan vinden. Ik hoop dat jullie mij uit deze brand kunnen helpen. Groeten, Raskon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms berichten verwijderd, hoe terug te halen? | zuhoor | iPhone algemeen | 1 | 04-01-15 10:07 |
Iphone berichten verwijderd maar staan nog in zoek functie | frerodes | iPhone algemeen | 2 | 30-12-12 11:28 |
iPhone 3Gs spontaan uit en weer spontaan aan | WAH | iPhone algemeen | 1 | 17-11-11 10:48 |
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd | DidySwiers | iPhone algemeen | 0 | 05-07-11 21:52 |
|
|