//

Berichten spontaan verwijderd

Berichten spontaan verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste alle, Sinds gisteren heb ik te kampen met een probleem. Mijn iPhone 5s (2,5 jaar oud) heeft mijn berichten, iMessage en de bijbehorende inhoud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-16, 23:19
Raskon Raskon is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 1
Standaard Berichten spontaan verwijderd

Beste alle,

Sinds gisteren heb ik te kampen met een probleem. Mijn iPhone 5s (2,5 jaar oud) heeft mijn berichten, iMessage en de bijbehorende inhoud spontaan 'verwijderd'.

Ik had dit tijdens IOS 9.3.2, maar na de update naar 9.3.3, die ik vandaag heb gedaan, heb ik nog steeds dit probleem.

Zoals jullie op de foto's kunnen zien, zijn alle berichten weg, maar als we bij de opslag kijken, zie je dat de berichten nog 2,5GB in beslag nemen. Ik ga ervan uit dat de berichten op de één of andere manier is verborgen maar niet terug kan vinden.







Ik hoop dat jullie mij uit deze brand kunnen helpen.

Groeten,
Raskon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms berichten verwijderd, hoe terug te halen? zuhoor iPhone algemeen 1 04-01-15 10:07
Iphone berichten verwijderd maar staan nog in zoek functie frerodes iPhone algemeen 2 30-12-12 11:28
iPhone 3Gs spontaan uit en weer spontaan aan WAH iPhone algemeen 1 17-11-11 10:48
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd DidySwiers iPhone algemeen 0 05-07-11 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.