Toetsenbord iphone 6S werkt soms niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop momenteel tegen het volgende aan. Sinds kort verschijnt mijn toetsenbord niet meer op mijn iphone 6s. In whapp verschijnt deze soms wel bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbord iphone 6S werkt soms niet
Ik loop momenteel tegen het volgende aan. Sinds kort verschijnt mijn toetsenbord niet meer op mijn iphone 6s. In whapp verschijnt deze soms wel bij een contact, dan weer niet. Zelfde in Notities of andere apps.
Weet iemand hoe dit komt? Volgens mij is dit gebeurd na update ios 9.3.3 Dank alvast voor delen ervaring op dit vlak! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, is mij ook al enkele keren gebeurd. In Whappie, Gmail en in Safari.
Dubbele homeknop, app wegvegen, nieuw starten. Probleem weg. |
|
|||
|
|||
Dank voor je bericht, maar helaas, geen succes....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen iPhone 6 werkt soms niet! | Z&F | iPhone algemeen | 2 | 18-01-16 22:52 |
Soms werkt mijn 'toetsenbord' niet | Aqua123 | iPhone algemeen | 7 | 01-02-13 00:27 |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Touchscreen Iphone 4 werkt soms niet | lillith | iPhone algemeen | 2 | 19-11-10 10:32 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
|
|