Data gebruik van systeem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn iPhone gebruikt veel date in zijn systeem. Dus ook mobiele data. Het meeste gebruikt hij onder het kopje algemeen, mijn vraag is wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data gebruik van systeem
Beste,
Mijn iPhone gebruikt veel date in zijn systeem. Dus ook mobiele data. Het meeste gebruikt hij onder het kopje algemeen, mijn vraag is wat valt er onder algemeen en hoe kan ik het data verbruik wat verminderen ? Met vriendelijke groet Nick Laatst gewijzigd door nsprenkels; 30-07-16 om 02:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij - pushberichten, documenten en synchronisatie, netwerken en bijv zoek mijn iPhone.
|
|
|||
|
|||
Wat je opnoemt staat inderdaad ook in de lijst, maar algemeen is zelf ook een onderwerp dat gemeten wordt, en sinds kort is dat wel 200 mb in nog geen halve week ..
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi assistentie uitzetten.
Instellingen - Mobiele netwerk - onderaan de lijst.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiek internet gebruik systeem | msje | iPhone algemeen | 11 | 17-02-16 22:01 |
Data verbruik systeem | jplt | iPhone algemeen | 8 | 28-08-15 21:00 |
Mobiele data gebruik uitzetten van apps | cuccaracha | iPhone algemeen | 0 | 29-09-14 16:34 |
systeem verbruikt mobiele data | Mieleapple | iPhone algemeen | 1 | 09-09-14 14:39 |
Ik zoek een app die mobiel data gebruik afsluit na bv 50mb gebruik | schre12 | iPhone Apps | 5 | 21-01-13 23:31 |
|
|