Mobiele data gebruik uitzetten van apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen! Na een fikse crash van de 4s van mijn dochter, werd ik min of meer gedwongen de laatste IOS te installeren aangezien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele data gebruik uitzetten van apps
Dag allen!
Na een fikse crash van de 4s van mijn dochter, werd ik min of meer gedwongen de laatste IOS te installeren aangezien ik geen andere oplossing meer zag.Nu staan in ALLE apps gebruik mobiele data standaard aangevinkt,wat ik NIET wil. Dit is niet te veranderen .. heeft iemand een tip hoe ik dit kan veranderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data, gebruik = stand-by | BfromB | iPhone algemeen | 15 | 26-03-13 12:30 |
Ik zoek een app die mobiel data gebruik afsluit na bv 50mb gebruik | schre12 | iPhone Apps | 5 | 21-01-13 23:31 |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
Opnen van berichten : Mobiele data uitgeschakeld | tekstarzz | iPhone algemeen | 6 | 16-09-11 18:33 |
|
|