//

iPhone 3GS, vakjes op mijn beeld

iPhone 3GS, vakjes op mijn beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen voordat ik naar school ging heb ik mijn telefoon thuisgelaten, ik kom net terug van school en wilde mijn telefoon pakken. Maar wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-14, 16:23
Anonymuis Anonymuis is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Exclamation iPhone 3GS, vakjes op mijn beeld

Vanmorgen voordat ik naar school ging heb ik mijn telefoon thuisgelaten, ik kom net terug van school en wilde mijn telefoon pakken. Maar wanneer ik ergens op klik, bijvoorbeeld op het ontgrendel-balkje op het scherm, verschijnt er ineens een grijs vakje omheen. Ditzelfde gebeurt wanneer ik bovenin op het Wi-Fi knopje druk, rechtsbovenin op mijn batterij etc, ik kan er niet normaal op drukken want hij reageert erg slecht. Ik heb niets aan mijn telefoon gedaan, vanmorgen was dit nog niet zo. Ik heb geprobeerd om hem uit en aan te doen, maar dit heeft niet gewerkt. Oplossingen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-14, 16:32
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Misschien dat je beeldscherm kapot aan het gaan is. Een 3GS is ondertussen al best op leeftijd.
  #3  
Oud 29-09-14, 16:35
Anonymuis Anonymuis is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Misschien dat je beeldscherm kapot aan het gaan is. Een 3GS is ondertussen al best op leeftijd.
Ik moet je hier wel gelijk mee geven, maar toch ligt het niet aan het scherm zelf. Ik heb het gevoel dat ik perongeluk een of andere modus heb opgestart, het lijkt op een kalibreer-modus maar die hebben ze met de 3GS volgens mij niet, ik ben wel van plan een nieuwe iPhone te gaan kopen maar ik laat het er hier niet zo snel bij zitten.
Reageren

Labels
3gs, hokjes, iphone, vakjes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. Noat iPhone algemeen 3 20-04-14 16:18
Help mijn iPhone zijn beeld blijft zwart! frenchmontana iPhone algemeen 28 15-10-13 12:45
Iphone 3gs zwart beeld damon93 iPhone algemeen 1 04-05-11 17:14
Beeld bevriest op iPhone 3GS Belli iPhone algemeen 3 15-01-11 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.