iPhone 6, iOs 8.02 - dubbele ringtone bij e-mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een email ontvang krijg ik sinds ik de iPhone 6 in gebruik heb genomen een dubbele melding. Eerst gaat mijn iPad af, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6, iOs 8.02 - dubbele ringtone bij e-mail
Wanneer ik een email ontvang krijg ik sinds ik de iPhone 6 in gebruik heb genomen een dubbele melding.
Eerst gaat mijn iPad af, dan twee keer (lijkt wel door elkaar heen) mijn iPhone 6. Het gekke is dat dit niet altijd zo is. Laten we zeggen 80%. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die functie heet Handoff. Uitleg hierover vind je o.a. hier.
|
|||
|
|||
Ik betwijfel of het met "Handoff" te maken heeft.
Daar heb ik wel een andere vraag over: Hoe zet ik dit in hemelsnaam uit??!! Ik heb het knopje "handoff" op mijn iPhone en iPad uitgezet maar evengoed gaan beide apparaten af wanneer ik gebeld wordt. |
|
|||
|
|||
Het heeft dus niets met "handoff" te maken.
Ik krijg ook dubbele meldingen wanneer mijn ipad km's verderop ligt (en dus niet op hetzelfde netwerk zit). Iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de push mail eerst op een Mac binnenkomt en er staat een rule op die mail om het bericht naar een bepaalde postbus te verplaatsen dan piept het niet altijd op de iDevices. |
|
|||
|
|||
Ik zal het nog een keer uitleggen:
Mijn probleem is dat mijn iPhone TWEE keer (bijna gelijktijdig waardoor mijn ringtone door elkaar afgaat) een email-signaal geeft. Dit heeft mijn inziens niets te maken met een email die binnenkomt op mijn iPad door een of andere push mail. Ook het "handoff'-verhaal staat op alle toestellen uitgeschakeld. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een bug ofzo ;/ probeer eens met een harde reset ...
Een maat van mij had dat met zijn iPhone 4S ook... Als hij een SMS kreeg ging de berichtentoon 2x na elkaar (of eerder: door elkaar) af. |
|
|||
|
|||
Harde reset, opnieuw installeren, andere ringtone, uit/aan-zetten. Allemaal geprobeerd...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Done. Nu nog even wachten op een email
(zal mezelf eens proberen te mailen.) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had bijna "ja" gezegd. Heb mezelf een aantal keer gemaild en dat ging goed. Totdat ik nu een mail van iculture kreeg dat er een reactie was in dit topic: dubbele melding
|
|
|||
|
|||
Heb je het alleen bij e-mails en niet bij sms?
Gebruik je de standaard "Mail" app ? Ik denk dat het te maken heeft met instellingen van push notifications. Gebruik je g-mail? Zorg ervoor dat hij enkel je inbox items pushed. Ik denk dat je dat moet kunnen instellen. |
|
|||
|
|||
- Alleen emails
- Standaard app - Geen G-mail. Wel Hotmail. Ik heb de inbox en verstuurde mails gepushed. Zojuist "verstuurd" uitgeschakeld. Nog maar eens proberen... |
|
|||
|
|||
Ik zal nog maar eens reageren om te testen
|
|
|||
|
|||
Helaas, weer dubbel!
|
|
||||
|
||||
Hier net zo, melding is ook 2 stemmig "you got mail"
|
|
|||
|
|||
Dan hoop ik echt dat ze het de volgende update oplossen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mailproblemen - dubbele mail & synchronisatie | Deesazter | iPhone algemeen | 2 | 24-09-14 19:34 |
iOS 7 wolkje bij dubbele nummers | tuanur | iPhone algemeen | 8 | 24-10-13 22:53 |
Geen cijfer bij mail-icoon bij IOS 5 | friesbertie | iPhone algemeen | 0 | 19-10-11 13:36 |
ringtone van mail naar iphone mogelijk? | thongpoon | Ringtones en Wallpapers | 3 | 03-09-10 18:55 |
dubbele stem bij iphone!! | izidoor | Archief | 5 | 28-05-08 14:29 |
|
|