Signeert Apple iOS 9.3.4 nog niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde net iOS 9.3.4 via shift-update in iTunes installeren, maar krijg een 3194 fout. Op zich had ik al gewaarschuwd moeten zijn: deze release ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Signeert Apple iOS 9.3.4 nog niet?
Ik wilde net iOS 9.3.4 via shift-update in iTunes installeren, maar krijg een 3194 fout.
Op zich had ik al gewaarschuwd moeten zijn: deze release is rood op https://ipsw.me/ This IPSW is not signed which means that you cannot restore to it in iTunes. Signeert Apple iOS 9.3.4 (13G35) nog niet voor deze vorm van updaten?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou ondertussen in orde moeten zijn...
|
|||
|
|||
Nu wordt iOS 9.3.4 weer gesigneerd. De update was even verdwenen en is nu weer terug van weggeweest:
|
|
||||
|
||||
Dan gaan we het weer eens proberen... Lijkt nu verder te komen!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 augustus 2016 om 22:01 ---------- Alle apparaten weer up-to-date. Gezien het tijdelijke karakter van mijn startpost mag hier wel een slotje op... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Signeert Apple ook alleen maar 3.1 voor de 1G iPhone? | egidius | Unlock | 0 | 15-09-09 22:24 |
|
|