iOS 10 Beta 3 - Geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik toetsenbordklik in instellingen uitzet krijg ik nog telkens een geluidje bij spatie en backspace te horen op mijn iPhone SE, is dit ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 10 Beta 3 - Geluid
Als ik toetsenbordklik in instellingen uitzet krijg ik nog telkens een geluidje bij spatie en backspace te horen op mijn iPhone SE, is dit ook uit te schakelen?
Het is mij tevens opgevallen dat er nu een zeer kort vergrendelgeluid wordt weergegeven, is dit een vernieuwing of een bug?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is een beta, dus je zult moeten accepteren dat niet alle instellingen et cetera naar behoren kunnen werken.
Het nieuwe geluidje is geen bug. Het is echt een nieuw geluidje wat wordt geïntroduceerd. |
|
||||
|
||||
Beta 4 brengt de oplossing!😉
|
|
|||
|
|||
Beta 4 is so yesterday
edit: het viel mij net in dat jij wellicht de publieke beta gebruikt omdat ik niet kan wachten heb ik beta 5 al. 4 is echt goed, alles werkt veel vlotter/sneller! je moet eens op een app duwen en dan meteen op de homeknop Laatst gewijzigd door Affinity; 10-08-16 om 11:08. |
|
|||
|
|||
Vind beta 4 ook erg goed draaien tot nu toe.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|