//

Iphone 6plus - scherm werk alleen als deze koud is

Iphone 6plus - scherm werk alleen als deze koud is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een defect scherm heb ik deze laten vervangen bij de mediamarkt. Binnen drie maanden werkte mijn scherm niet meer goed. Alleen als ik deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-16, 23:05
erikjankok erikjankok is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 1
Standaard Iphone 6plus - scherm werk alleen als deze koud is

Na een defect scherm heb ik deze laten vervangen bij de mediamarkt. Binnen drie maanden werkte mijn scherm niet meer goed. Alleen als ik deze een avond uit zet, dan werkt het scherm slechts 5 minuten goed. Bij de mediamarkt hebben ze er een nieuw scherm in gezet, maar na een week helaas weer hetzelfde. Nu ben ik er achter gekomen dat mijn scherm wel goed functioneert als ik deze voor de AIRCO van mijn auto leg. Dan wordt de telefoon heel erg koud en dan werkt het scherm weer goed. Na 10 minuten weer hetzelfde probleem. De telefoon zelf wordt helemaal warmer dan normaal op het moment dat mijn scherm niet meer reageert. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Nogmaals mijn scherm vervangen lijkt mij niet de oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-16, 23:54
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Vanaf hier is het natuurlijk niet goed te zien wat er precies aan de hand is. Je zou terug moeten gaan naar de Mediamarkt omdat zij dan voor je kunnen kijken wat er precies mis is gegaan. Let op dat de Media Markt geen originele display's monteren. Dit kan een reden zijn dat je toestel nog steeds raar gedraagt.

Het beste is dat je voor de volgende keer naar de Apple Store gaat. Zij kunnen je iPhone beter controleren op schade. Bij de Mediamarkt kunnen ze alleen simpel het display vervangen, maar extra diagnose stellen of alles binnen in orde is, kunnen of doen ze niet.

Hoe is de eerste display defect geraakt? Heb je hem laten vallen?
__________________
  #3  
Oud 10-08-16, 09:32
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

De Apple Store zal er niet meer naar kijken, althans niet onder garantie.

En nja dat je iPhone raar doet nadat je deze laten herstellen hebt door Mediamarkt.. hiermee is je vraag beantwoord.

Geen originele onderdelen = gegarandeerd miserie, vroeg of laat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start alleen op als ie het koud heeft welpje iPhone algemeen 10 03-07-13 13:20
iPhone 3GS Laad alleen wanneer deze uit is. stinus iPhone algemeen 1 19-12-11 23:27
Syncen met Exchange alleen op werk willering iTunes 3 29-04-09 20:59
3G alleen inschakelen als deze nodig is bverp iPhone algemeen 12 10-11-08 12:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.