iPhone 3GS Laad alleen wanneer deze uit is. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds eergisteren laadt mijn iphone niet meer op. Ik heb vandaag een nieuwe kabel gehaald en ben tot de ontdekking gekomen dat hij alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS Laad alleen wanneer deze uit is.
Hoi,
Sinds eergisteren laadt mijn iphone niet meer op. Ik heb vandaag een nieuwe kabel gehaald en ben tot de ontdekking gekomen dat hij alleen oplaad als ik mijn gsm uitzet. Misschien wat extra informatie. Ik had mijn gsm aan de laptop verbonden en ben erna in slaap gevallen(laptop is waarschijnlijk in nachtstand gegaan). Ergens in de nacht ben ik na bed gegaan en heb mijn iphone via de stroom usb adapter verder opgeladen. Nu kan ik mij vaag herinneren dat tijdens mijn slaap mijn gsm steeds trilde en een melding gaf. Niet de melding over dat dit accessoires niet opgeladen kan worden. Maar iets met een driehoek en een uitroepteken. Ik heb zojuist mijn gsm herstelt en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder succes. Ook heb ik mijn gsm al gereinigd. Iemand enig idee? Edit: Ik gebruik de nieuwste iOS versie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat met die driehoek, was dat niet een melding dat de iphone overhit was? Je hoort weleens meer dat je dan de iphone oplaad bij bijvoorbeeld laptop, en dat de ventilator warme lucht tegen iphone aanblaast. Dan wordt ie te warm.. Maar ik zou niet weten hoe je het kan fixen, missschien helemaal leeg laten lopen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs laad niet meer op | lappo | iPhone algemeen | 4 | 23-12-11 14:42 |
iPhone laad alleen via netstroom | SMUL | iPhone algemeen | 1 | 01-08-11 14:08 |
iphone 3gs laad niet meer op! | miss_cutie | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 14:02 |
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader | Cece2406 | iPhone algemeen | 3 | 10-04-11 13:40 |
iphone laad alleen via pc | onurk800i | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 06-02-09 00:26 |
|
|