//

Simkaart gewisseld: geen service

Simkaart gewisseld: geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag wilde ik mijn sim kaart uit mn iphone 6 weer in mijn iphone 4 stoppen (ik heb hiervoor een simadapter dat het weer de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-16, 21:31
Linda0309 Linda0309 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Simkaart gewisseld: geen service

Vanmiddag wilde ik mijn sim kaart uit mn iphone 6 weer in mijn iphone 4 stoppen (ik heb hiervoor een simadapter dat het weer de goede grootte wordt).
Maar sinds dat deze in mijn iphone 4 zit blijft die zoeken naar het netwerk. Als ik bij aanbieder automatisch uitklik en op handmatig ziggo activeer krijg ik de melding: het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar.

Maar als ik nu mijn simkaart terugstop in mijn iphone 6, dan krijg ik ook geen service. Heeft iemand enig idee wat het probleem is en wat de oplossing hiervan is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-16, 21:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De oplossing is wachten tot het mobiele netwerk van Ziggo weer werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s Brokejef KPN 38 26-10-12 16:04
Vodafone Simkaart in ipad Geen service, t-mobile simkaart in ipad volop bereik Skytiger Vodafone 2 26-06-12 15:31
Geen Service/ongeldige simkaart Brokejef iPhone algemeen 32 01-12-11 20:56
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
Geen service door pincode simkaart bohnen iPhone algemeen 5 17-08-09 08:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.