Simkaart gewisseld: geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag wilde ik mijn sim kaart uit mn iphone 6 weer in mijn iphone 4 stoppen (ik heb hiervoor een simadapter dat het weer de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart gewisseld: geen service
Vanmiddag wilde ik mijn sim kaart uit mn iphone 6 weer in mijn iphone 4 stoppen (ik heb hiervoor een simadapter dat het weer de goede grootte wordt).
Maar sinds dat deze in mijn iphone 4 zit blijft die zoeken naar het netwerk. Als ik bij aanbieder automatisch uitklik en op handmatig ziggo activeer krijg ik de melding: het geselecteerde mobiele netwerk is niet langer beschikbaar. Maar als ik nu mijn simkaart terugstop in mijn iphone 6, dan krijg ik ook geen service. Heeft iemand enig idee wat het probleem is en wat de oplossing hiervan is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De oplossing is wachten tot het mobiele netwerk van Ziggo weer werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s | Brokejef | KPN | 38 | 26-10-12 17:04 |
Vodafone Simkaart in ipad Geen service, t-mobile simkaart in ipad volop bereik | Skytiger | Vodafone | 2 | 26-06-12 16:31 |
Geen Service/ongeldige simkaart | Brokejef | iPhone algemeen | 32 | 01-12-11 21:56 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Geen service door pincode simkaart | bohnen | iPhone algemeen | 5 | 17-08-09 09:49 |
|
|