Gesealde iPhone meenemen naar UK Engeland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ga op vakantie naar Engeland en vroeg me het volgende af. Een familielid heeft gevraagd om een iPhone mee te nemen. Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesealde iPhone meenemen naar UK Engeland
Beste forumleden,
Ik ga op vakantie naar Engeland en vroeg me het volgende af. Een familielid heeft gevraagd om een iPhone mee te nemen. Deze is inmiddels aangeschaft en nog geseald. Kan ik deze gesealde iPhone in mijn handbagage doen en zonder problemen (tax oid) "invoeren" meenemen naar Engeland? Of zal ik dan btw/tax/vat moeten betalen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke. Dus geseald laten en in handbagage meenemen dus.
(Want mijn andere mogelijkheid was openmaken en in mijn jaszak) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke top. Bedankt voor je wijsheid! Tevens bedankt dat je er geen geen geld voor vraagt...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone meenemen naar China | jolandawalet | iPhone algemeen | 3 | 16-06-12 10:29 |
Scores meenemen naar je nieuwe Iphone | djerooontje | iPhone Games | 3 | 05-05-11 11:07 |
Nummer meenemen naar nieuwe iphone ? | Jean72 | Odido (T-Mobile) | 6 | 21-06-09 16:00 |
IPhone meenemen naar de VS | Goldrolly07 | iPhone algemeen | 0 | 02-02-09 05:30 |
sms meenemen naar iphone | dolcegabie | iPhone algemeen | 0 | 03-09-08 22:54 |
|
|