Iphone Itunesbackup inzien/inlezen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Heb zojuist een backup gemaakt met itunes van mijn toestel. Nu wil ik inzien in mijn backup die zojuist is aangemaakt wat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone Itunesbackup inzien/inlezen?
Beste leden,
Heb zojuist een backup gemaakt met itunes van mijn toestel. Nu wil ik inzien in mijn backup die zojuist is aangemaakt wat er precies gebackupt is. Is er een manier om dat uit te lezen of in te lezen? Het gaat voornamelijk om of Itunes backup maakt van mijn whatsapp gesprekken en in-media van de gesprekken van whatsapp. Ik weet dat je dat kunt doen met Icloud, maar dat is niet wat ik wil. Wil fysiek een backup hebben van itunes waarbij het ook de gesprekken en de media wordt meegenomen in whatsapp. Nu wil ik de backup uit kunnen lezen, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Neemt nou Itunes mijn gesprekken mee van whatsapp? oftewel Meta-data (appdata)? Met daarbij de ingevoegde media(images)mee? (PS: je had ooit aangeraden om photosync te gebruiken... TOP APP!!! foto's toevoegen in je huidige roll enz, top amigo) EDIT: Icopybot zie ik niks, alleen " photo's - Photo library - camera roll'' |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inlezen vanaf NikonD90 met connection kit lukt niet (meer) | A3jaan | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 13-06-11 17:39 |
Diskaid kan contacten niet inlezen | Saidou | iPhone algemeen | 0 | 16-05-11 04:29 |
Wachten op boek SDK 3.0 of alvast inlezen in 2.x | nop | Ontwikkelen voor iOS | 14 | 15-07-09 18:46 |
|
|