Definitief verwijderde foto's terugvinden zonder een back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb per ongeluk foto's definitief gewist. Kan ze niet via iTunes terug halen omdat ik geen back-up van deze foto's heb gemaakt. Zijn ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Definitief verwijderde foto's terugvinden zonder een back-up
Ik heb per ongeluk foto's definitief gewist. Kan ze niet via iTunes terug halen omdat ik geen back-up van deze foto's heb gemaakt. Zijn ze nu nog terug te vinden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Definitief verwijderde foto's terughalen | Zynthia | iPhone algemeen | 2 | 23-07-15 21:42 |
Geblokkeerde ipad - foto recovery zonder back-up? | lizzewiz | iPad algemeen | 9 | 15-01-15 15:53 |
Verwijderde foto's heel terughalen met een simpel trucje | moooootjuh | iPhone algemeen | 3 | 30-01-14 09:51 |
data foto terughalen van gecrashte iphone zonder back up | aby | iPhone Apps | 0 | 06-06-12 15:39 |
Gekochte (verwijderde) app terugvinden? | Teun | iPhone Apps | 8 | 24-06-09 13:58 |
|
|