iPhone 6s vreemd probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag wil m'n iphone 6s niet meer opladen. Heb al de lightning connector proberen schoon te maken met een tandenstoker. Ik denk dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s vreemd probleem
Sinds vandaag wil m'n iphone 6s niet meer opladen. Heb al de lightning connector proberen schoon te maken met een tandenstoker. Ik denk dat de connector zelf simpelweg stuk is, had al eerder dat ik m er vrij diep in moest drukken om op te laden.
Het gekke is, als ik m erin stop als die uit staat dan gaat het toestel aan en als die helemaal leeg is en ik m erin stop dat verdwijnt het lightning kabel icoon van het scherm en zie ik alleen een batterij. Enig idee wat dit zou kunnen zijn? Al gedaan:
Thanks voor jullie bijdrage! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet knoeien, niet prutsen. Claim garantie bij Apple. Elke iPhone 6s heeft nog Apple fabrieksgarantie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je contact met AppleCare opneemt dan heb je binnen de drie (3) dagen een nieuwe iPhone. Drie dagen zonder foon kan niet levensbedreigend zijn.
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2016 om 23:24 ---------- Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de Genius bar in Den Haag voor morgen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Top dat je een afspraak gemaakt hebt! Laat even weten hoe het is afgelopen!
|
|||
|
|||
Ben geweest. Ze hebben het toestel helemaal uit elkaar gehaald, schoon gespoten, terug in elkaar gezet en me een nieuwe lader meegegeven (ongeveer een uurtje bezig geweest). Werkt weer uitmuntend (is nu aan het opladen) en is brandschoon.
|
|
||||
|
||||
Nou dat is mooi om te horen! Succes ermee!
|
|
|||
|
|||
Op dit moment zit ik met vakantie in italie en uitgerekend nu is m'n iPhone 6s ermee opgehouden. Dat wil zeggen hij loopt leeg. Volledig opgeladen, daarna de stekker eruit en in de nacht van 11 tot 7 uur gaat hij van 100 naar 10%. Alles staat uit, vliegtuigstaand aan. Rebooten en alles helpt niet. Ik heb niet de beschikking over een laptop op pc met iTunes hier.
Na m'n vakantie maar naar Apple, maar nu de vraag: ik heb de phone bij tmobile gehaald, maar moet ik perse daar naar toe voor garantie? Dan ben ik de telefoon weken kwijt. Kan ik ook naar een Apple store en belangrijker, kan ik dan ook naar de Apple store in oberhausen want die is voor mij dichtbijzijnde. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK, Thanks. Helaas zit er te ver uit de buurt.
Ik ga vast een afspraak maken bij Apple oberhausen voor wanneer ik thuis ben. Edit: dat afspraak maken blijkt lastiger dan gedacht. De iPad weet blijkbaar dat ik in italie zit en laat me niet kiezen voor oberhausen... Bellen kan ik niet vanwege een telefoon die het niet volhoudt om de wachttijd uit te zitten. Kapotte foon komt altijd ongelegen natuurlijk. Nu wachten totdat ik thuis ben en dan pas een afspraak maken. Pfffff wat een gedoe Laatst gewijzigd door Topdude; 01-08-16 om 17:34. |
|
|||
|
|||
Even een update en afhandeling van het probleem.
Ik heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in oberhausen. Voor mij het makkelijkst bereikbaar. Daar ging wel een fors aantal dagen overheen. Blijkbaar erg druk. Bij aankomst het probleem omschreven, de telefoon werd getest en er werd gekeken hoe mijn instellingen waren. Nu stond bijna alles uit, maar de medewerker constateerde direct dat de telefoon met procenten per minuut leegliep. Aangezien de foon net zes maanden oud was werd hij omgeruild voor een nieuwe. Prima afhandeling. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd probleem met bereik iPhone 4 | jpgvisser | iPhone algemeen | 9 | 18-10-15 22:06 |
Vreemd audio probleem iPhone 4S | t0n | iPhone algemeen | 21 | 04-10-13 11:17 |
iphone heeft een vreemd probleem. | Levimenten | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 12:05 |
Vreemd probleem iphone 4 | bartkoper | iPhone algemeen | 20 | 26-07-11 20:27 |
iPhone 1e gen.: Iphone 2g 3.1.3 jailbreak vreemd probleem | bramr6 | Unlock | 1 | 06-02-11 12:52 |
|
|