Individuele beltonen werken niet meer na update IOS10 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds de update naar IOS10 werken bij mij de persoonlijke beltonen bij contacten niet meer. Al vanalles geprobeert: - reset - contact verwijderen - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Individuele beltonen werken niet meer na update IOS10
Hallo,
Sinds de update naar IOS10 werken bij mij de persoonlijke beltonen bij contacten niet meer. Al vanalles geprobeert: - reset - contact verwijderen - terug instellen. - Staat er zeker niet dubbel in. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand een oplossing?
reset heeft niet geholpen.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2016 om 19:47 ---------- op mijn mac komt de ingestelde ringtone wel door. maar de iphone zelf belt met de standaard beltoon |
|
|||
|
|||
Ik heb verschillende telefoonnummers bij bepaalde contactpersonen zoals bv werk en privé. De ingestelde beltoon werkt wel maar enkel op 1 nummer. Bv als men mij belt vanaf het privénummer werkt de specifieke beltoon, maar niet als men mij belt vanaf het werknummer. Vroeger ging het wel op beide nummers.
Nog iemand met dit probleem? |
Labels |
beltooon ios10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS10: Ringtone notifications niet meer aan te passen? | Myrtan | iPhone algemeen | 5 | 28-09-16 12:44 |
Apps werken niet meer na update | fer85 | iPhone Apps | 1 | 27-09-12 11:45 |
beltonen werken niet | Painkiller69 | iPhone algemeen | 3 | 15-06-12 21:56 |
|
|