Iphone 7 (+) volumeknop defect

Iphone 7 (+) volumeknop defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er al mensen die ervaringen hebben met het laten maken van een iPhone 7? Ik heb namelijk sinds vorige week vrijdag een kapotte (+) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 October 2016, 15:30
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 August 2009
Berichten: 34
Standaard Iphone 7 (+) volumeknop defect

Zijn er al mensen die ervaringen hebben met het laten maken van een iPhone 7?

Ik heb namelijk sinds vorige week vrijdag een kapotte (+) volumeknop. Wilde het geluid harder zetten. De eerste paar klikjes deed hij het gewoon en ineens ingedrukt en de knop zit vast en klikt niet meer. Best raar voor een toestel van 3 weken oud.
Kan ook niet te maken hebben met stof, want ik heb een originele silicone hoes er om heen van Apple.

Aankomende vrijdag een afspraak bij de Apple Storeicon in A'dam.

Als ik hem nu laat maken gaat dat dan niet ten koste van de waterdichtheid?
Of repareren ze de toestellen nog niet en geven ze een nieuwe mee?

Ik hoor graag de ervaringen (als die er zijn)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18 October 2016, 15:42
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.088
Standaard

Een maandagmorgen model is altijd mogelijk. Heb ik bij iemand anders ook wel meegemaakt. Na een paar dagen defect.
Werd gewoon omgeruild en werkt op de dag van vandaag nog steeds.
  #3  
Oud 18 October 2016, 15:47
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 August 2009
Berichten: 34
Standaard

Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb het persoonlijk nog niet meegemaakt.

Krijg je dan gewoon een nieuwe in doos met alle accessoires?
Of een refurbished?
  #4  
Oud 18 October 2016, 16:00
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.088
Standaard

Het is alweer een paar jaar geleden, maar we hebben toen een compleet nieuwe gekregen (met doosje en accessoires erbij). Een refurbished zat dacht ik in een kleiner doosje zonder accessoires.
  #5  
Oud 18 October 2016, 18:50
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 August 2009
Berichten: 34
Standaard

Duidelijk, het lijkt mij ook meer dan normaal dat ik gewoon een nieuwe krijg. In plaats van een refurbished. Mits deze er al zijn natuurlijk.
  #6  
Oud 18 October 2016, 21:44
» iPhone SE 128GB (Goud) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 February 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 472
Standaard

Veel redurbs zullen er momenteel ook nog niet zijn.
  #7  
Oud 18 October 2016, 21:55
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.088
Standaard

Die zullen er inderdaad nog niet heel erg veel zijn.
Maar laat je nog wel even weten hoe het gaat daar?
Een tip kan ik je nog wel meegeven, neem in ieder geval je aankoopbewijs mee. Of zorg dat je deze digitaal beschikbaar hebt. Dat heeft ont wel een keer geholpen toen we daar waren.
  #8  
Oud 19 October 2016, 16:37
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 August 2009
Berichten: 34
Standaard

Dat zal ik doen. Bedankt voor de tip.
Ik denk inderdaad ook dat ze nog niet veel refurbished iPhone 7 hebben.
Had voor de zekerheid nog wel even naar de Apple Storeicon in Amsterdam gebeld, want er stond op de site van apple dat er geen voorraad van de 7 128gb matzwart is. Medewerker vertelde mij dat ze meestal wel een speciale voorraad aanhouden voor dit soort gevallen.

Houd jullie op de hoogte!
  #9  
Oud 24 October 2016, 13:37
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 August 2009
Berichten: 34
Standaard

Afgelopen vrijdag naar de Apple Storeicon in Amsterdam geweest.
Ik had de afspraak om 12:30 ingepland. Alleen kwam ik door file pas rond 13:00 aan.
Zij vertelde mij ter plekke dat ik voor niks gekomen was aangezien de afspraak was gecanceld en want het was nogal druk.
Toch konden ze mij op de wachtlijst zetten en die zou volgens de medewerker minimaal 2 uur kunnen duren want er stonden +100 man in de wachtrij. Dat maar gedaan en gewacht op een sms. Na een drankje en broodje verder dacht ik eigenlijk bij mijzelf, ik lijk wel gek dat als ik een telefoon van 3 weken oud heb die kapot is, dat ik gewoon zonder pardon naar huis wordt gestuurd. Ik ben terug gegaan en heb de manager aangesproken om een klacht in te dienen. Uit eindelijk kon de manager mij vertellen dat ik een afspraak over 35 min, terwijl ik nog geen 45 min weg was geweest.

Uit eindelijk heeft de manager mij geholpen en aan een tafel gezet. Na 35 minuten heb ik mij aangemeld en zeiden dat ik wel aan de desbetreffende tafel kon blijven zitten want ik had de afspraak toch over 10 min. Toch een half uur 3 kwartier verder werd ik onrustig want ik was nog steeds niet geholpen. Dus heb een medewerker aangesproken, deze man vertelde mij dat de 2e afspraak ook was gecanceld want ik was aan een verkeerde tafel neergezet. Oftewel ik ben boos geworden en eiste dat ik met een aantal minuten geholpen werd. En inderdaad met een paar minuten stond er een medewerker voor mij die me wel kon helpen. Echter was er GEEN servicevoorraad aanwezig zoals eerder werd vermeld door een medewerker van Apple Amsterdam aan de telefoon. Telefoon besteld en moest met 2 weken terug komen. Teleurgesteld naar huis dus.

Ik was 5 minuten van het centraal station en ik werd gebeld. Door Apple Amsterdam.
Zij vertelde mij dat er toch nog een was, want iemand anders was deze vergeten op te halen. Oftewel ik kon hem nu gelijk op halen.

Al met al, ik was 5 uur en veel gezeur verder, maar ik had met geluk een nieuwe iPhone.
Echter zonder accessoires. Maargoed, het is gelukt.
  #10  
Oud 24 October 2016, 16:30
» iPhone 7 Plus 256GB (Gitzwart) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi 512GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.190
Standaard

De les is duidelijk: zorg dat je op tijd bent voor de eerste afspraak!
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #11  
Oud 24 October 2016, 17:09
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 10.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 August 2009
Berichten: 34
Standaard

Eerder altijd op tijd geweest voor de afspraken. Zoals aangegeven heb ik niet zelf voor gekozen om drie kwartier tot een uur in de file te staan. Maar je hebt wel gelijk.
Ze cancelen de afspraak binnen 9 minuten als jij er niet bent
  #12  
Oud 24 October 2016, 18:19
» iPhone 7 Plus 32GB (Zwart) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 18 November 2012
Berichten: 86
Standaard

maar als je er dan wel op tijd zit, zijn ze 15m te laat (ervaring in Brussel)
  #13  
Oud 24 October 2016, 20:04
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 May 2011
Berichten: 1.088
Standaard

Bedankt voor je verhaal. Goed om te lezen. Balen inderdaad dat je denkt genoeg tijd te hebben en dat je dan nog te laat komt door een file. Daar kan je oko bijna niet op plannen, zeker geen drie kwartier file.
Dat ze dan nog je op een verkeerde tafel zetten en je dan niet kunnen vinden is bull. Er zijn geen tientallen tafels. Alleen zij mogen blijkbaar fouten maken. Jammer is dat.
Wel fijn dat het verhaal dan een happy end heeft. We zijn gek op happy ends
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volumeknop instellen BlackRider iPad algemeen 0 28 April 2013 02:21
Volumeknop iPad 2 defect Koolwieker iPad algemeen 10 29 December 2012 17:11
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz T-Mobile 16 31 March 2012 12:14
iPhone 4 Volumeknop half kapot.. xRainbow iPhone algemeen 3 31 January 2012 23:09
Volumeknop kapot numbro2 iPhone algemeen 23 31 May 2010 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.