IOS10: Ringtone notifications niet meer aan te passen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de vernieuwde en rijkere notifications krijg ik die allemaal mooi in mijn homescreen, maar wel steeds met 1 en dezelfde standaard notification toon, of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS10: Ringtone notifications niet meer aan te passen?
Sinds de vernieuwde en rijkere notifications krijg ik die allemaal mooi in mijn homescreen, maar wel steeds met 1 en dezelfde standaard notification toon, of het nu whatsapp is, mail of slack... En ik wil graag mijn vertrouwde whatsapp-toontje terug bij een notification van whatsapp! Kan dit? Wat zie ik over het hoofd? Bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Same problem hier! Ondertussen al een oplossing gevonden?
|
|
||||
|
||||
Heb gisteren een update gedaan naar 10.0.2 en ik hoor nu weer de notificatie geluiden van de apps.
|
||||
|
||||
Ik heb 10.0.2 maar mijn Whatsapp geluid doet het niet.
Ik hoor helemaal geen signaal als er een Whatsapp berichtje binnenkomt Bij de laatste updat van Whatsapp (2.16.11) hadden ze het over een bug waarbij een restart zou helpen, bij mij dus niet. |
|
|||
|
|||
Biedt het resetten van je iPhone (home-button + sluimerknop gelijk 10 sec. ingedrukt houden) ook geen oplossing? Geen schrik; daarbij gaat niets verloren.
|
|
||||
|
||||
Bij mij heeft herstarten/resetten niks geholpen. Volgens whatsapp is het een iOS bug waar zij niks aan kunnen doen ...
Zie: whatsapp-> settings-> about&help->faq->I have problems with my notifications |
Labels |
ios, ios10, iphone 6, ringtone, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oordopjes passen niet meer in iPhone | siebrenjan | iPhone algemeen | 15 | 21-12-14 12:57 |
Loudspeaker lijkt niet meer goed te passen(4s) | kevinvl16 | iPhone algemeen | 13 | 17-02-13 17:00 |
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) | spruitje | iPhone algemeen | 1 | 04-12-09 09:27 |
|
|