camera app bug in IOS 10 te weinig licht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update IOS 10 heb ik last met de camera vooraan om selfies te maken en te face timen: beeld is wazig en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
camera app bug in IOS 10 te weinig licht
Sinds de laatste update IOS 10 heb ik last met de camera vooraan om selfies te maken en te face timen: beeld is wazig en vind geen voldoende licht ook zeer slecht in als ik buiten sta net voor de update nog foto's gemaakt en face time gedaan camera vooraan gaf goed resultaat zoals gewoonlijk
sinds de update is het niet meer zo zuiver resultaat niet voldoende scherp en goed belicht beeld altijd tikje te wazig en onzuiver. Wat kan ik doen? Is dit reeds een gekend probleem Wie heeft het ook? Hopelijk ben ik niet alleen ben bezorgd!! Denken jullie dat dit met een bug fix van Apple zal opgelost zijn? Wanner denken jullie dat mogelijk de volgende bug fix komt? Veder is de update wel goed maar dit kan echt niet met de camera |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mijn glazen bol komt de volgende bug-fix dit jaar nog.
De rest kan ik niet beantwoorden aangezien me glazen bol maar 1 vraag per dag aankan. |
|
|||
|
|||
En als het iets is datje zo specifiek kan beschrijven, en je denkt dat het echt een bug is, heb je dan een bug report bij Apple ingeviend? Lijkt me een goede plek. Dan kan het op d stapel voor een volgende versie mee
|
|
|||
|
|||
Ik krijg weinig reacties hier op het forum; hoe komt dit? Ik weet dus niet wie er nog dit probleem heeft of niet heeft
|
|
|||
|
|||
Niet meteen boos worden, misschien hebben anderen dit probleem niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen probleem hier. Heb je al een reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook totaal geen problemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S frontface camera iOS 7.0.4 bug | Scotth | iPhone algemeen | 8 | 17-01-14 12:03 |
[Opgelost] iOS 7 Telefoon App Bug? | Ritchieko | iPhone algemeen | 2 | 24-09-13 04:22 |
camera bug | mexmen2 | iPhone algemeen | 2 | 20-08-09 11:59 |
|
|