Probleem met batterij: wat is de Apple-procedure? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al tijden een probleem met de batterij van mijn iPhone 6S 128GB. Dat probleem uit zich hoofdzakelijk op de volgende manier: ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Probleem met batterij: wat is de Apple-procedure?
Ik heb al tijden een probleem met de batterij van mijn iPhone 6S 128GB.
Dat probleem uit zich hoofdzakelijk op de volgende manier: ik heb nog zo'n 25, 30 of soms zelfs 40 procent batterij en dan, uit het niets, valt de iPhone uit. Het lijkt net iets vaker voor te komen als ik een app als Snapchat open of als de telefoon erg warm is. Maar ook tijdens het ontgrendelen van de telefoon valt hij vaak uit. De aan- en uitknop ingedrukt houden om de telefoon weer opnieuw op te starten is zinloos: in het beeldscherm verschijnt het symbool dat de telefoon opgeladen moet worden. (En dat terwijl ik dus meer dan voldoende batterij over heb.) Ook als het buiten erg koud is, valt de telefoon uit. Ik heb dit in januari en februari eigenlijk gewoon geaccepteerd, omdat mijn vorige iPhone, een 5S, hier ook last van had. Ik vond het normaal en wist niet beter. Maar dit klopt natuurlijk ook niet, toch? Nu heb ik al het één en ander geprobeerd: batterij kalibreren, fabrieksinstellingen herstellen, iOS updaten. Niets helpt. Ik ben vooral benieuwd hoe Apple dit probleem behandelt. De iPhone is nog niet eens een jaar oud, dus ik neem aan dat ik garantie heb en naar Apple kan gaan met de telefoon, zodat het opgelost kan worden. Maar hoe lost Apple dit op? Wordt mijn batterij vervangen? Ben ik dan mijn telefoon een tijd kwijt? (Volgende week naar het buitenland, dus kan mijn telefoon niet missen.) Wordt het toestel vervangen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Apple kan op afstand de conditie van je batterij uitlezen, mocht het nodig zijn kan Apple deze normaal gesproken in 3 werkdagen vervangen.
|
#3
|
|||
|
|||
Mijn glazen iBol ligt aan de lader...
Best even contact opnemen met Apple en het probleem voorleggen. Na zes maanden is een vervanging onwaarschijnlijk; reparatie waarschijnlijker. Je moet wel opschieten, na 12 maanden gelden weer andere regels. |
#4
|
|||
|
|||
Dank! Ik ga er morgen dan even mee naar de Apple Store, en dan wacht ik even af. Drie werkdagen is te overzien. Even was ik bang dat ik mijn telefoon weken kwijt zou zijn.
|
#5
|
|||
|
|||
Vergeet geen afspraak te maken.
|
#6
|
|||
|
|||
Ik ben na 22 maanden naar de AppleStore in Haarlem geweest met mijn 5s wegens batterij problemen.
Mij werd verteld na 45 minuten terug te komen om hem op te halen. (Dat mijn telefoon compleet werd vervangen was een leuke bijkomstigheid maar voegt verder niet veel toe aan dit draadje). |
Labels |
batterij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Binnenkort nieuwe Iphone, wat te doen met batterij? | Ayesta | iPhone algemeen | 2 | 14-08-15 10:11 |
Iphone 4 Activeren met SIMLOCK in installatie procedure | Iphone076 | iPhone algemeen | 2 | 09-01-12 20:05 |
Probleem met batterij | Solid_Snake | iPhone algemeen | 1 | 24-02-10 21:25 |
Raar batterij probleem met 2G iPhone | rtenkroode | iPhone algemeen | 10 | 24-11-08 15:28 |
|
|