App store alleen met wifi mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds de update naar 10.0.2 kan ik de appstore alleen benaderen met wifi. Zodra ik de wifi uitzet krijg ik een melding dat verbinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store alleen met Wi-Fi mogelijk
Hallo,
Sinds de update naar 10.0.2 kan ik de appstore alleen benaderen met Wi-Fi. Zodra ik de Wi-Fi uitzet krijg ik een melding dat verbinden met de appstore is mislukt of niet mogelijk is, zet ik hem weer aan dan betreed ik meteen de appstore. Mijn collega heeft zojuist geupdate en heeft hier geen last van. Voor de update's (elke versie van IOS) had ik dit probleem niet, nog nooit eerder gehad. Wat ik gedaan heb: 1. automatische updates uit gezet 2. mobile data aangezet 3. reset 4. uitgezet en weer aan 5. diverse instellingen m.b.t. internet 6. Wi-Fi opnieuw ingesteld (zelfs mijn eigen netwerk laten vergeten weer opgezocht) 7. google gezocht 8. collega's gevraagd Ik weet het niet meer en ik hoop dat jullie wel de instelling eten te raken ik hoor het graag, alvast bedant Groeten Ron |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je deze twee settings allebei gecheckt?:
1. Instellingen -> Mobiel netwerk -> Gebruik mobiele data voor: App Store 2. Instellingen -> iTunes en App Stores -> Gebruik mobiele data |
|
|||
|
|||
Bedankt
|
Labels |
appstore, ios10, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi/3g per app toestaan, is dat mogelijk? | koekjedebij | iPhone algemeen | 1 | 22-06-15 14:00 |
App store geeft alleen maar ASCII tekens | Vostiaan | iPad algemeen | 1 | 03-08-13 19:58 |
NOS app: uitzendingen alleen via Wi-Fi??? | DaveD30 | iPhone Apps | 1 | 26-12-12 22:38 |
Tethering mogelijk tussen IPAD4-3G en Wi-Fi alleen? | caravia | iPad algemeen | 0 | 12-11-12 18:34 |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
|
|