iPhone 7+ trilt niet bij opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Als ik mijn 7+ insteek om op te laden trilt deze niet even zoals bij mijn vorige iPhones wel het geval was. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7+ trilt niet bij opladen
Hallo mensen,
Als ik mijn 7+ insteek om op te laden trilt deze niet even zoals bij mijn vorige iPhones wel het geval was. Bij Apple hebben ze dit probleem nog niet vernomen. Zijn er hier nog mensen dat dit hebben, dat hij niet trilt als je hem begint op te laden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de volgende instelling aan staan?:
Instellingen -> Horen en voelen -> Voelbare systeemsignalen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat ze dit bij Apple niet naar behoren kunnen beantwoorden vind ik idd behoorlijk vreemd. Met welke afdeling bij Apple heb je contact gehad? |
|
|||
|
|||
De supportdienst via chat. Maar nu trilt hij wel bij elke handeling die ik doe. Als ik iets in mijn agenda plaats en zet het uur erin dat het zou moeten beginnen en eindigen voel ik ook een trilling.
|
|
|||
|
|||
Dat zou heel goed kunnen. Volgens mij beheert deze setting alle voelbare systeemsignalen.
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt! Sommige zaken daarvan storen me, maar we zullen er me moeten leven zeker?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de optie uit staan. Voor mij heeft het geen toegevoegde waarde om mijn telefoon te voelen rillen op het moment dat ik hem aan een oplader aansluit. |
|
|||
|
|||
Ik ga het ook terug uitzetten nu dat ik weet dat er niets mis is met de iPhone en het trillen kwa opladen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 trilt niet bij bellen | Berba | iPhone algemeen | 0 | 31-10-13 20:55 |
iPhone 4s trilt tijdens opladen in auto | pspanter | iPhone algemeen | 5 | 19-12-12 22:40 |
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. | koenloman | iPhone algemeen | 5 | 26-07-12 00:23 |
Iphone trilt niet bij geen berichtentoon | Paraprozac | iPhone algemeen | 1 | 31-07-11 01:49 |
Iphone trilt niet bij SMS | Ditta | iPhone algemeen | 14 | 29-12-10 22:57 |
|
|